Biznesowe:
- Ograniczenie kosztów wynikających z czynnika ludzkiego m.in. koszty pomyłek pracowników, reklamacji, braków produkcyjnych, etc.
- Ograniczenie kosztów pośrednich (przerwy, dokumentacja, przezbrojenia, etc.)
- Oszczędności wynikające z wdrożonych inicjatyw i podjętych działań optymalizacyjnych
- Wzrost wyników, np. sprzedaży
Organizacyjne:
- Wzrost skuteczności kadry w zakresie realizacji celów i zadań - efektywniejsza ich realizacja
- Zwiększenie wydajności pracowników
- Zwiększenie liczby klientów
- Podniesienie jakości obsługi klienta
- Zwiększanie umiejętności (rozwój multikompetencji)
- Przygotowanie pracowników do pełnienia nowych ról
- Standaryzacja metod pracy np. zarządzania w jednostkach firmy
- Zwiększenie bezpieczeństwa pracy
- Ograniczenie absencji
- Poprawa procesów komunikacyjnych w organizacji
› Case Study