Biznesowe:

  • Ograniczenie kosztów wynikających z czynnika ludzkiego m.in. koszty pomyłek pracowników, reklamacji, braków produkcyjnych, etc.
  • Ograniczenie kosztów pośrednich (przerwy, dokumentacja, przezbrojenia, etc.)
  • Oszczędności wynikające z wdrożonych inicjatyw i podjętych działań optymalizacyjnych
  • Wzrost wyników, np. sprzedaży
  • 

Organizacyjne:

  • Wzrost skuteczności kadry w zakresie realizacji celów i zadań - efektywniejsza ich realizacja
  • Zwiększenie wydajności pracowników
  • Zwiększenie liczby klientów
  • Podniesienie jakości obsługi klienta
  • Zwiększanie umiejętności (rozwój multikompetencji)
  • Przygotowanie pracowników do pełnienia nowych ról
  • Standaryzacja metod pracy np. zarządzania w jednostkach firmy
  • Zwiększenie bezpieczeństwa pracy
  • Ograniczenie absencji
  • Poprawa procesów komunikacyjnych w organizacji

› Case Study

© 2016 Landster Business Development Center. Wszelkie prawa zastrzeżone.