Wydarzenia

W kwietniu zrealizowaliśmy kolejne spotkanie z cyklu Best Practices. Spotkanie tym razem odbyło się w Gliwicach. Jego tematem było budowanie marki wśród pracowników. Swoimi dobrymi praktykami już po raz drugi podzieliła się z nami firma TRW Braking Systems Polska.

Ponad dwugodzinna dyskusja toczyła się nie tylko wokół współczesnych, internetowych narzędzi budowania marki – odpowiednio skomponowana strona internetowa, profil na Facebooku – ale i wokół bardziej standardowych form, takich jak: udział w targach pracy czy realizacja programów praktyk i staży.

Na spotkaniu omówiono również rolę Ambasadorów Firm na uczelniach. Z jednej strony stanowią oni wsparcie firmy we współpracy z uczelniami, a z drugiej – sami później stają się ich pracownikami. Jak się okazało, ok. 80 proc. ambasadorów znajduje zatrudnienie w reprezentowanej przez siebie firmie.

TRW w ramach budowania marki podejmuje również inicjatywy związane z działaniami charytatywnymi na rzecz domów dziecka czy innych organizacji i stowarzyszeń. Poza wsparciem finansowym TRW włącza w taką działalność również swoich pracowników, którzy otrzymują na jej poczet dzień wolny, w trakcie którego dzielą się np. swoimi pasjami z wychowankami domów dziecka.



© 2017 Landster Business Development Center. Wszelkie prawa zastrzeżone.